Курстан өтудің перспективалық жоспары

Курс сертификаттары

ӘД кеңес жұмыс жоспар

ӘД кеңес отырыстары

ӘД кеңес хаттама

Жас маман апталығы 2021-2022 оқу жылы

«Үздік  педагог- 2016» байқауы

Мақтау қағазымен  марапатталды: Ибишева София, Азизова Лейла, Асембекова Гулнар, Мырзақұл Ербол

«Үздік педагог – 2016»

математика пәні мұғалімі

 Тулешова Сабира

«Үздік  педагог- 2017» байқауы

«Шығармашыл ұстаз-2017» — Торебеков Кеңес,  «Өнерлі ұстаз-2017» — Сапакова Рабия, «Жаңашыл ұстаз-2017» — Воронцова Валида,  «Көрермен көзайымы-2017» — Қайқыбай Гүлімжан

«Үздік педагог – 2017»

орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

 Раимкулова Перизат

«Үздік педагог-2018» Ағылшын тілі пәні мұғалімі  Пазаева Зейнаб Зульпикаровна          

«Үздік педагог-2019» Ағылшын тілі пәні мұғалімі Абенова Улзат Шахмаевна

«Үздік педагог-2021»

Ағылшын тілі пәні мұғалімі

ТЕНГЕБЕКОВА ГУЛМИРА МАКСУТОВНА

Үздік жас маман байқауы-2021ж

Загрузчик Загрузка…
Логотип EAD Слишком долго?

Перезагрузка Перезагрузить документ
| Открыть Открыть в новой вкладке

Мектептің әдістемелік жоспарына сәйкес 2022 жылғы 11-16 сәуір аралығында «Жарқын болашақ иесі – бүгінгі жас маман» тақырыбында апталық жоспары бекітілді. 2022 жылғы 11 сәуірде мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Абитаева Гулмира Кенжесариевна жас мамандар мен олардың тәлімгерлеріне «Жас мамандардың педагогикалық кәсіптік шеберлігін арттыру» тақырыбында шебер сынып өткізді.
Мақсаты:
Жас мамандарды педагогикалық жаңашылдыққа үйрету. Сабақ типологиясын зерттеп игерту. Оларға әдістемелік көмек көрсету арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту.
Жас мамандарға сабақтың анықтамасы, сабаққа қойылатын дидактикалық, технологиялық, гигиеналық талаптар, сабақтың мақсаты мен негізгі компонентері, сабақты жоспарлау және дайындау кезеңдері туралы әдістемелік көмек көрсетілді Шебер сынып соңында «Кәсіби құзыреттілігін мониторингілеу жолында мұғалімдердің өз білімін жетілдіру және өзін-өзі дамытуға қабілеттерін бағалау» тақырыбында тест алынды. Жас мамандар мен олардың тәлімгерлері тесттің қорытындысы арқылы өзінің жеке дамуы мен өзіндік біліктілік деңгейін анықтады.